İADE VE CAYMA HAKKI

Web sitemiz üzerinden yapılan satışlar Tüketicinin Korunması Hakkında Kanun ile Mesafeli Sözleşmeler Yönetmeliğine tabi satışlardır ve bu kanun-yönetmelikteki hükümleri uygulamaktadır.

Sitemizde listelenen ürün görselleri “örnek teşhir” amaçlıdır. Ürünler stok olarak bulunmamaktadır.Baskı ürünlerinin stoklanması fiziksel şartlar dolayısıyla mümkün değildir, tüm ürünler  “Sipariş Üzerine, Kişilerin Seçim ve İstekleri Doğrultusunda”  basılıp, kesilip çerçevelenerek üretilmektedir. Bu nedenle sipariş vermeden önce her şeyi eksiksiz olarak tekrar kontrol ediniz. Ürünler üretime girdikten sonra iptal mümkün değildir.

Tüketicinin özel istek ve talepleri uyarınca üretilen veya üzerinde değişiklik ya da ilaveler yapılarak kişiye özel hale getirilen mallarda tüketici cayma hakkı kullanamaz.

Ürünlerin tüketici tarafından kullanılması, tahrip görmesi, kirletilmesi durumlarında, iade talepleri kabul edilmemektedir.İade edeceğiniz ürüne ilişkin web sayfamızda yer alan iletişim bilgileri doğrultusunda bizimle irtibata geçmeniz ve bildirimde bulunmanız gerekmektedir. İade bildiriminde bulunulmadan gönderilecek ürünler müşteriye geri gönderilecektir.

İade edeceğiniz ürünlerin aşağıdaki şartlara uygun olması işlemlerin hızlı bir şekilde tamamlanmasını sağlayacaktır:

Tüketicinin Korunması Hakkında Kanun ‘un 4.Maddesine göre, “Tanıtım ve kullanma kılavuzunda ya da reklam ve ilânlarında yer alan niteliklerine aykırı olan ya da kullanım amacı bakımından tüketicinin ondan beklediği faydaları azaltan maddi, hukuki veya ekonomik eksiklikler içeren mallar, ayıplı mal olarak kabul edilir. Müşteri, malın teslim tarihinden itibaren 14 gün içerisinde ayıplı mal bildiriminde bulunursa, ürünü iade etme, bedel indirimi, ücretsiz değişim ya da ücretsiz onarım haklarından birine sahiptir.”

Ayıplı Mal bildiriminde bulunarak yukarıda belirtilen haklardan faydalanmak için;

Müşteri, 14 gün içerisinde ayıplı mal bildiriminde bulunmalıdır.

Ayıplı Mal bildiriminde, ürünün ithalatçısı/imalatçısı düzenlenen bir raporla kullanım hatasının bulunup bulunmadığı belirlenir. Kullanıcı hatasının olduğu tespit edilirse, müşteri, haklardan faydalanamaz.

Geri gönderilen tüm ürünlerin yanında varsa siparişin bir parçası olarak gönderilen ücretsiz ya da promosyon ürünler de geri gönderilmelidir.
Paket bize ulaşıncaya kadar müşterinin sorumluluğu altındadır.

Geri gönderim sırasında oluşabilecek tüm hasarlardan müşteri sorumludur. Malın zarar görmesi halinde tüm bedel müşteriden tahsil edilir.

Paketi bizle iletişime geçtikten sonra size vereceğimiz kod ile anlaşmalı olduğumuz Yurtiçi Kargo ile iade olduğunu belirterek gönderebilirsiniz. Diğer kargo firmaları ile gönderilmesi durumunda kargo masrafları müşterinin hesabından düşülerek para iadesi sağlanır.