İADE VE CAYMA HAKKI

Web sitemiz üzerinden yapılan satışlar Tüketicinin Korunması Hakkında Kanun ile Mesafeli Sözleşmeler Yönetmeliğine tabi satışlardır ve bu kanun-yönetmelikteki hükümleri uygulamaktadır.

Poster veya çerçeveli poster satın aldığınızda iade ve değişim yapılmamaktadır.

Sitemizde listelenen poster görselleri “örnek teşhir” amaçlıdır. Posterler stok olarak bulunmamaktadır. Baskı ürünlerinin stoklanması fiziksel şartlar dolayısıyla mümkün değildir, tüm ürünler  “Sipariş Üzerine, Kişilerin Seçim ve İstekleri Doğrultusunda”  Basılıp, Kesilip Çerçevelenerek üretilmektedir. Bu nedenle sipariş vermeden önce her şeyi eksiksiz olarak tekrar kontrol ediniz. Ürünler üretime girdikten sonra iptal mümkün değildir ve üretime girdikten sonra siparişiniz üzerinde herhangi bir değişiklik yapamazsınız.

Çerçeveler sekmesinden aldığınız postersiz çerçeve için (ön koruması açılmamış) kanunda belirtilen 14 günlük iade ve cayma hakkına sahipsiniz, ürünü teslim aldığınız günden itibaren 14 gün içinde bizimle iletişime geçerek iade işlemini gerçekleştirebilirsiniz. Paketi bizle iletişime geçtikten sonra size vereceğimiz kod ile anlaşmalı olduğumuz Mng Kargo ile iade olduğunu belirterek gönderebilirsiniz. İade işlemlerinde sadece ürün bedeli iadesi yapılmaktadır, tüm kargo masrafları alıcıya aittir, kargo bedeli bakiyenizden düşülerek ücret iadesi sağlanmaktadır. Kargo ücreti bulunduğunuz yerdeki kargo şubesinin ölçüm tartım sonucu oluşturulan fatura bedeli olarak mahsup edilir. Diğer kargo firmaları ile gönderilmesi durumunda kargo masrafları müşterinin hesabından düşülerek para iadesi sağlanır.

Tüketicinin istek ve talepleri uyarınca üretilen veya üzerinde değişiklik ya da ilaveler yapılarak kişiye özel hale getirilen mallarda tüketici cayma hakkı kullanamaz.

Tüketicinin Korunması Hakkında Kanun ‘un 4.Maddesine göre, “Tanıtım ve kullanma kılavuzunda ya da reklam ve ilânlarında yer alan niteliklerine aykırı olan ya da kullanım amacı bakımından tüketicinin ondan beklediği faydaları azaltan maddi, hukuki veya ekonomik eksiklikler içeren mallar, ayıplı mal olarak kabul edilir. Müşteri, malın teslim tarihinden itibaren 24 saat içinde içerisinde ayıplı mal bildiriminde bulunursa, ürünü iade etme, bedel indirimi, ücretsiz değişim ya da ücretsiz onarım haklarından birine sahiptir.” Mail, instagram, telefon veya whatsapp üzerinden bildirimde bulunabilirsiniz.

Ayıplı Mal bildiriminde bulunarak yukarıda belirtilen haklardan faydalanmak için;

Müşteri, malı kullanmamış olmak şartı ile 24 saat içinde içerisinde ayıplı mal bildiriminde bulunmalıdır.
Ürünler orjinal ambalajında zarar görmeyecek şekilde geri gönderilmelidir.
Ayıplı Mal bildiriminde, ürünün ithalatçısı/imalatçısı düzenlenen bir raporla kullanım hatasının bulunup bulunmadığı belirlenir. Kullanıcı hatasının olduğu tespit edilirse, müşteri, haklardan faydalanamaz.
Geri gönderilen tüm ürünlerin yanında varsa siparişin bir parçası olarak gönderilen ücretsiz ya da promosyon ürünler de geri gönderilmelidir.
Paket bize ulaşıncaya kadar müşterinin sorumluluğu altındadır.

Geri gönderim sırasında oluşabilecek tüm hasarlardan müşteri sorumludur. Malın zarar görmesi halinde tüm bedel müşteriden tahsil edilir.